Niektórzy ostatnio przestali się interesować Minecraftem, ja jednak siedząc w tym temacie (robiąc tajne, ciekawe projekty) chciałbym coś wam przedstawić.


Flatmapy są znane w Minecrafcie od dawna. Robimy często na nich nasze projekty. Fajną rzeczą było dodanie ich jako typu świata. Zaletą jest to, iż taka mapa będzie miała nieskończony rozmiar. Cóż z tego, jak do dyspozycji jest tylko trawa i to na strasznie niskiej wysokości? Wprowadziwszy w temat chciałbym poinformować o paczce, którą udostępniłem.

Większość map tego typu ma rozmiary 1024×1024 i jest na wysokości 64. A co, jeśli masz gigantyczny projekt, że i nawet 1048576 bloków powierzchni ci nie wystarczy? Dlatego zebrałem i wgrałem małą paczkę map o rozmiarze 4096×4096. 16777216 bloków powierzchni już dużo ciężej zająć swoim projektem. Mam nadzieję, że z tak dużych map niektórzy będą mogli zrobić użytek.

Typy map:

  • Playable — trawa, drzewa, woda, rudy
  • Grass — klasycznie, trawa
  • Desert — piasek, pod tym sandstone
  • WoolWhite — biała wełna, fajna do mechanizmów, niefajna do trzymania ognia i lawy

DOWNLOAD
[Dropbox] (23MB, po rozpakowaniu 1GB)

Skomentuj

