Jak już napisałem kiedyś w newsie „Nic się nie dzieje… prawie” serwer dedykowany był wykupiony do 24 lipca 2012, 18:43:13. Jakiś czas po napisaniu tego newsa chciałem skorzystać z okazji, lecz pojawiła się niespodzianka.

— Serwera nie ma!
— Jak to nie ma?
— No nie ma!

Stało się to 10 czerwca, do 24 lipca jeszcze trochę czasu było, więc się troszkę wkurzyłem. Bez zbędnych wyjaśnień w „Jeszcze więcej zamieszania” powiedziałem, że serwera nie ma, nie podając przyczyny. Wtedy byłaby okazja na przyjemną grę na serwerze dedykowanym.

Teraz postanowiłem spojrzeć jeszcze raz. Co się okazało?

— Serwer jest!
— Jak to, nie był a jest?
— No jest!

I to do kiedy! „2012-10-22 18:34:13” to chyba nie 24 lipca. I co ja mam z tym zrobić? Bo chyba trudno byłoby zmarnować taką okazję. Czy macie pomysły, co zorganizować i jak na serwerze dedykowanym Minecraft?

3 responses »

  1. RayereSs pisze:

    Zainstaluj mody weaponmod, smart moving i redpower (najlepiej core i wire)

Skomentuj

