Tak jak w poprzednim wpisie mój kolega iszn_11 wspomniał na serwer dedykowany nikt nie wchodzi (wszyscy jednogłośnie stwierdzają – nie gram, bo nikt nie gra) a jak ktoś  „wbije” to tylko na chwilę, tylko po to by stwierdzić „chuj, nikogo nie ma, idę”. Gorączkowo staram się wykombinować coś co przyciągnie ponowne zainteresowanie się całodobowym serwerem.

Pierwszym i chyba najtrafniejszym pomysłem jest zmodowanie serwera. Niestety bukkit i modding nie za bardzo ze sobą współgrają…

Drugie rozwiązanie, nad którym aktualnie pracuję to mapa RPG w stylu medival-steampunk nie miała by ona dużej swobody (robiona na flatmapie).

Trzecie rozwiązanie nasuwa się samo – rozpopularyzować serwer, czyli dawanie IP każdemu, kto mówi że gra w MC.

 

Rozwiązanie problemu zostawiam Właścicielowi, a czytającym ten wpis pozostawienie swoich propozycji w komentarzach.

One response »

  1. iszn11 pisze:

    Właściwie to próbowałem zrealizować 2 pomysły: mody i rozpowszechnienie. Niestety, ale wtenczas było zamieszanie z wersjami i aktualizacje wychodziły zbyt szybko, by były mody na najnowszą wersję. Dlatego czekałem na 1.3. Nadal się nie doczekałem…

Skomentuj

